sobota, 29 listopada 2014

Dom SpongeBoba!

                             Nasz Dom!
Przez ten temat chcę wam napisać że "Nasz Dom" to dom Spongeboba
i że my prezentujemy ten dom tym że robimy o tym post i w ten sposób
to też jest nasz dom i dlatego tak to nazwałam! teraz jeśli ktoś nie wie
jak wygląda dom SpongeBoba to ja wam z miłą chęcią go pokażę!
Idźcie na następną stronę! "CZYTAJ DALEJ"



I na to właśnie czekałam dom naszej gąbki! a w nim mieszka: Gacuś oraz nasz 
słynny Spongebob.Jak widać Sponge mieszka w Ananasie.Ten ananas to nie jest
zwykłe ananas ma on: kominek,drzwi i okna! W środku nie jest duży jak wygląda
ale ma jedną super zaletę jest przytulny dwu piętrowy.

Nie mam już nic do powiedzenia na temat tego domu
ale będzie jeszcze dom Skalmara i Patryka! oczywiście 
mam nadzieję że nie zapomnicie o ich odwiedzeniu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz