wtorek, 30 grudnia 2014

Święta z Spongebobem!

                                 Święta!
Witam was! Bardzo długo się nie kontaktowaliśmy i po prostu tak jakbyśmy nie istnieli ale teraz już jesteśmy! co prawda już są Święta... wigilia...i tak dalej więc trochę pozmieniał się nasz Blog jest on teraz Świąteczny no ale nie zapominajmy o Spongebobie! Przypominam że 2015 jest film o Spongebobie pt,,Spongebob na suchym lądzie".Mam do was kilka pytań.Czy oglądaliście na nick Spongeboba dłuższy odcinek no i taki nie zwyczajny? Oglądacie ciągle Spongeboba nowe odcinki na nick? Czy będą jeszcze jakieś odcinki o Świętach ze Spongeboba na nick? No i myślę że to tyle pytań odpowiedzcie na nie w komentarzach na tym poście.Teraz chciałam wam pokazać kilka świątycznych zdjęć.Ale teraz muszę wam coś ważnego powiedzieć to że mam zrobione zdjęcia przez siebie ale nie mogę ich dodać tu do bloga nie wiem co się dzieje mojej siostrze weszło a mi nie chce trudno no to zapraszam na zdjęcia!





Merry Christmas!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz