poniedziałek, 17 listopada 2014

Różne Style!♥

                       Różne Style !
Witam was! Pokaże wam jakie są style może kiedyś je zastosujecie
a może nawet teraz! są super! zobaczcie! i poczytajcie!

1.Styl  Boho


Proszę to jest styl boho jak widzicie jest on raczej taki wyjątkowy mówiąc
w swoim rodzaju ona są raczej przeznaczone do kamienia i jeszcze takich
różnych rzeczy.

2.Styl Glam


Najpopularniejszy styl jak widzicie często ludzie noszą takie ubrania ja powiem że to jest
mój ulubiony styl kolory są śliczne! czarny,brąz i inne kolory możecie napisać w komentarzach 
jakie ci się najbardziej podobają ciuchy! 

3.Styl Emo


Nie miałam takich zdjęć jak tam ale dałam wam najleprze jakie były jak widzicie to
jest styl coś do rocka ale przykręcony super !


4.Styl Hippie


Tu mam akurat dużo no raczej Boho ma jakiś podobny styl ale ten wydaje mi się
że jest ładniejszy.Jest bardzo rozmaity ten styl ma dużo rzeczy no i jest pomysłowy!

5.Styl Lolita


Ten styl przeważa w Japonii bardzo dziewczęco i elegancko różowo jasny kolor 
to właśnie podkreśla wszystko w tym stroju no i jasny niebieski.Oczywiście balerinki
na lekkim obcasiku dla mnie to zbyt na paniusie!

6.Styl Metalowy


To jest styl dla odważnych! mocny makijaż ciemne rajstopy spódnica suknia w żadnym
przypadku nie spódniczka tylko spódnica! tu przeważają koronki zobaczcie no i krzyże.



  No to tyle wybierzcie sobie jakiś styl
oczywiście z tych co wam pokazałam
większość z nich jest taka sama
ale styl lolita jest najbardziej wyróżniający
się z tych wszystkich!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz